OmaSarastiassa asiat hoituvat kätevästi – kirjautumis- ja käyttövaltuusasiat puhelimesta portaaliin 1.5.
24.3.2025 | Uutiset, Tiedotteet henkilöasiakkaille
Käyttäjätunnus- ja kirjautumisasiat käsitellään yksinomaan OmaSarastia-asiointiportaalissa 1.5.2025 alkaen. OmaSarastia tarjoaa puhelinpalvelua nopeamman ja tietoturvallisimman tavan hoitaa asiat ja vieläpä kokonaan ilman jonottamista. Portaalissa voi myös seurata palvelupyynnön etenemistä. Selkeät lomakkeet ohjaavat täyttämään tarvittavat tiedot, jotta asia saadaan ratkaistua sujuvasti.
Miten asioida?
- Ammattikäyttäjät: Kirjautuminen OmaSarastiaan toimialuetunnuksilla (SSO-kirjautuminen)
- Henkilöasiakkaat: Kirjautuminen OmaSarastiaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
- Palkka- ja talousasioiden neuvonta: asiointi OmaSarastiassa tai puhelimitse 020 639 9400 (arkisin klo 8-14)
- Titania-pääkäyttäjäpalvelu (vain ammattikäyttäjille): puh. 03 34755000 (ti-pe klo 9-12).
Tutustu tarkemmin OmaSarastiaan
- OmaSarastia-asiointiportaali
- OmaSarastia on nyt käytössä – Sarastia
- Ohjevideo: Näin kirjaudut OmaSarastiaan
- Ohjevideo: Näin löydät tarvitsemasi lomakkeen OmaSarastiasta
- Ohjevideo: Näin liikut OmaSarastiassa
Lisätiedot
Jenita Koivuranta: 0400 893 734, jenita.koivuranta@sarastia.fi.
