Palkanmaksuhäiriöitä Nordean kautta maksettavissa palkoissa
15.11.2024 | Tiedotteet henkilöasiakkaille
Nordean asiakkaat ovat 15.11.24 raportoineet palkanmaksuun liittyvistä häiriöistä, jotka vaikuttavat myös osaan Sarastian kautta maksetuista palkoista. Häiriö on viivästyttänyt palkkojen kirjautumista tileille suunnitellussa aikataulussa.
Nordea kertoo mediassa, että ongelmaa ei ole, ja että palvelut toimivat normaalisti. Palkat, eläkkeet ja Kelan etuudet kirjataan tileille arkisin maksupäivän aikana. Maksu ei siis välttämättä näy tilillä heti aamulla.
Joidenkin asiakkaiden kautta on jo saatu tietoa myös, että tilanne on normalisoitunut.
Osaltamme pahoittelemme mahdollisia viivästyksiä, joita tämä tilanne on aiheuttanut.
Aiheesta tarkemmin
Nordean häiriötiedotteet (linkki Nordean verkkosivuille)
Miten toimia, jos palkka ei ole tullut tilille?
- Tarkista tilanne: Jos palkka ei ole saapunut tilillesi, tarkista tilitapahtumasi verkkopankissa hetken päästä uudelleen.
- Ota yhteyttä pankkiin tarvittaessa: Jos ongelma jatkuu eikä palkka tule tilille iltapäivään mennessä, ole yhteydessä pankkiin.