Sarastian asiakaspalvelu tehostaa toimintaansa

Sarastian valtakunnallinen puhelinpalvelu on avoinna 20.11. alkaen loppuvuoden ajan arkisin klo 8–14. Sähköisten työpyyntöjen käsittelylle varataan näin enemmän aikaa iltapäivään, jolloin puhelinpalvelu on suljettuna. Sähköinen asiointikanava on käytössä ympäri vuorokauden. Puhelinpalveluajan keskittämisellä päivän kiireisimpään aikaan tavoitellaan niin puhelinasiakkaiden kuin sähköisten työpyyntöjen tehokkaampaa käsittelyä.

Valtakunnallisen asiakaspalvelun keskitettyä aukioloaikaa kokeillaan ajalla 20.11.–31.12.2023. Asiakaspalvelua kehitetään saadun palautteen perusteella.

Asiakaspalvelun yhteystiedot ja linkki sähköiseen asiointipalveluun löytyvät uudistetuilta verkkosivuiltamme www.sarastia.fi. Verkkosivuilta löytyvät myös vastaukset asiakaspalvelun usein kysyttyihin kysymyksiin:

Osalla asiakkaistamme on käytössä lisäpalveluna HR-asiakaspalvelu. HR-asiakaspalvelu on avoinna tuttuun tapaan arkisin klo 8–16.