Asiakkaiden kokemuksia WPro-työturvallisuusjärjestelmästä ja Visma Sign -allekirjoituspalvelusta
19.6.2024 | Asiakastarinat
Sarastia tarjoaa omistaja-asiakkailleen palkanlaskennan ja henkilöstöhallinnon peruspalveluiden lisäksi erilaisia lisäpalveluita. Tarjolla olevien lisäpalveluiden päätavoite on tuoda käyttäjilleen selkeää hyötyä. Palveluiden käyttöönotossa panostetaan ketteryyteen ja positiiviseen asiakaskokemukseen.
– Pyrimme aina siihen, että meillä on asiakkaan suuntaan sama yhteyshenkilö projektin alusta tuotantoon saakka. Olemme itse projektipäällikkönä palvelun käyttöönotossa ja sen jälkeen mukana tuotannossa ja arjen asiakasyhteistyössä, kertovat Sarastian sovellusasiantuntijat Sirkka Hulkko ja Veli Anttila.
Nurmeksen kaupungilla positiivinen kokemus WPro-työturvallisuusjärjestelmästä
Organisaation tarpeisiin sopiva työturvallisuusjärjestelmä helpottaa työturvallisuuteen liittyvien lakisääteisten velvoitteiden hoitamista. Järjestelmän avulla voidaan myös parantaa työntekijöiden turvallisuutta ja hyvinvointia sekä tehostaa toimintoja. Nurmeksen kaupunki on ollut tyytyväinen WPro-työturvallisuusjärjestelmään ja yhteistyöhön Sarastian kanssa.
WPro-työturvallisuusjärjestelmällä työpaikan työtapaturmia ja läheltä piti -tilanteita voidaan sähköisesti ilmoittaa, käsitellä, lähettää vakuutusyhtiöön, tilastoida ja raportoida sekä kartoittaa työyhteisön työhyvinvointia. Järjestelmää on myös mahdollista täydentää erilaisilla lisäosilla.
Salon kansalaisopisto on tyytyväinen sähköisen allekirjoittamisen palvelu Visma Signiin
Sopimusten sähköinen allekirjoittaminen säästää aikaa, vähentää paperityötä, parantaa dokumenttien hallintaa ja tehostaa koko sopimusprosessia. Sarastian tarjontaan kuuluu kolme sähköisen allekirjoituksen vaihtoehtoa: Visma Sign sekä Personec- ja Populus- palkkajärjestelmiin integroidut ratkaisut.
Ajatus sähköisestä allekirjoituksesta oli ollut Salon kansalaisopistolla esillä jo pidempään, mutta päätös Visma Signin käyttöönotosta tehtiin keväällä 2024, kun palvelun yhteensovittaminen opiston käyttämän oppilaitoshallintajärjestelmän kanssa tuli mahdolliseksi. Yhteistyö Sarastian kanssa on ollut mutkatonta: käyttöönotto ja perehdytys sujuivat asiakkaan mukaan erinomaisesti ja arjen asiakasyhteistyö on ollut palveluhenkistä.
Palkanlaskennan ja henkilöstöhallinnon peruspalveluiden lisäksi tarjoamme näitä lisäpalveluita:
- HR-järjestelmien lisäosat, esimerkiksi web-tallennuslomakkeet
- Työsuhde-etujen hallinnointijärjestelmä Epassi / Työsuhde-edut (pääkäyttäjätuki ja täsmäytysraportointi)
- Matkalaskujen käsittely ja maksatus
- Sähköinen allekirjoitus
- Sähköinen arkistointi
- Työajan ja työvoiman hallinta
- Työturvallisuuden ratkaisut
- HR-asiakaspalvelu
Onko sinulla kysyttävää palkanlaskennan ja henkilöstöhallinnon lisäpalveluista?
Tiedustelujen tai ohjelmistojen esittelypyyntöjen osalta voit olla yhteydessä Sarastian asiakkuuspäälliköihin (yhteystiedot löytyvät ”Myynti” -otsikon alta) tai sovellusasiantuntijoihin Sirkka Hulkkoon ja Veli Anttilaan. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@sarastia.fi.